OLA!! <3

Hade alarmet på 9.00 på mobilen men jag orkade inte gå upp riktigt då så jag gick upp 9.09 då snooze ringningen gick igång :P

Gjorde mig iordning och gick till bussen jag skulle ta till Media Markt. När jag klev på bussen så frågade jag busschauffören om den gick till Koppargatan men det visade sig att jag skulle gå till andra sidan. Så det var bara att gå över gatan och vänta en liten stund innan bussen kom. När jag väl var framme var det bara jag vid scenen, JIPPIE!! eller inte :P 

Det kom iaf lite mer folk sen som tur var. Inte kul om det bara var jag, haha. Ola var grym på scen som alltid. Han körde "All over the world", "Overdrive" och "Unstoppable". Publiken var inte lika PÅ som det brukar vara i andra fall men Ola gjorde sitt bästa för att försöka få med dem.





Det tog 15 min i signeringskön för mig innan jag kom fram till Ola. Han kom ihåg mitt namn, haha.
Det här prata vi om:

Jag: Heeej
Ola: Hej. Mariella?
Jag: aaa
Ola: Kolla här. Jag har förberett mig...igår.
Jag: aa
Ola: Har du flyttat hit nu?
Jag: va? aaa, det har jag
Ola: Va roligt
Jag: aa
Ola: aa pluggar du eller?
Jag: aaa, jag pluggar på lärarprogrammet.
Ola: Ok. Grymt. Fan va roligt. Vad ska du bli för lärare?
Jag: Eh..förskolelärare
Ola: grymt. Du kommer att bli en grym lärare.
Jag: aaa...... Skulle hälsa från syrrorna
Ola: Jaaa, hälsa tillbaks :)
Jag: aaa det får jag göra.
Ola: Jag träffa dom igår.
Jag: aaa

Ola skriver på affischen

Ola: sådär. Varsågod.
Jag: taack
Ola: Ha det bra
Jag: aa, detsamma!



Olas hälsning på affishen (Jag skulle egentligen inte ha fått en eftersom jag inte skulle köpa albumet men Ola hann börja skriva, haha)
 


Kommentarer
Postat av: Martina

hahah OLAAA! :)) ♥

2010-10-30 @ 22:18:18
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Maritza

HAHHAHA, sööteeee ♥

2010-10-31 @ 00:01:48
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0