Skrivit under idag :)

Tog 8.20 bussen idag och det betydde att jag var tvungen att vakna 6.30 idag. Hade verkligen inte lust att stiga upp så tidigt men det gick till slut :P

Imorgon måste jag dessvärre vakna kl. 5.40 för att ta 7.00 bussen. Börjar kl.8.00.
Brukar tänka framåt och tänka att det här slipper jag sen när jag har flyttat till norrköping. Då behöver jag inte vakna så tidigt, då har jag nära till allt :)

Hade en föreläsning idag, sen var jag med min arbetsgrupp och diskuterade lite frågor och en text. Efter det gick jag till Studentbos kontor och skrev på mitt hyreskontrakt. Jag får hämta ut nyckeln 1 oktober :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Sv; ja det skulle vara jättekul! Vilken tid är det ? :)



Du får hålla ut till 1 okt!! :) <3

2010-09-01 @ 22:34:58
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ousch! Du fick ju gå upp tidigare än mig idag! haha

2010-09-02 @ 14:16:51
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0