Friskis + massa affärer

Igår var jag, mina systrar och Josse på friskis och svettis. Var ett tag sen man har rört på sig så mycket men kul var det! Innan vi åkte hem gick vi en snabbis på Kupolen och letade efter en bok och när vi inte hittade där så svängde vi in på Ica Maxi och tittade. jag hittade en stoor bok som jag köpte, haha xD. På kvällen körde vi singstar och senare tittade vi på Water for Elephants och åt godis & glass med hallon. Mums var det xD 

Idag efter frukosten tog vi en promenad till coop för att leta efter bok, inte jag då eftersom jag redan hade hittat en men jag postade ett brev iaf :P När de inte hittade någon där gick vi hem och jag körde ett zumba pass. Gud va svettig man blev utav det och vissa var ju inte alls lätt att hänga med i, haha xD 

Efter att jag hade kört klart det ca 40 min passet så var det dags för lunch, limekyckling med ris & sallad och efter lunchen tog jag en dusch sedan gick vi till Ö&B för att fortsätta jakten på en bok som Josse och Martina ville ha och där fanns den!! xD Vi gick en snabbis till Kupolen efteråt där jag köpte en topp sedan gick vi ner till stan för att titta på balen. Det regnade så det blev inte att stå där så länge förräns mamma kom och hämtade oss. Får se hur denna dag kommer att sluta ;)  


Kommentarer
Postat av: Martina

very funny! :D

2011-06-16 @ 02:33:21
URL: http://aanitram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0