Valborg

Tillbringade Valborg i Uppsala med mina systrar. Det var verkligen inte så som i Borlänge. Ingen majbrasa och inga fyrverkier utan det var aktiviteter i stan och folk umgicks med kompisar och festade hela dagen. På morgonen så gick vi ner till stan och tittade på båtrace. Studenter och företag hade byggt olika båtar och det var roligt att se dom alla eftersom de såg olika ut till utseendet. 


 
Några utav båtarna..


Efter att ha tittat på båtarna och druckit cider och ätit jordgubbar så gick vi till parken och åt lunch.


Parken.

Senare på kvällen gick vi ut och grillade bredvid min syrras kompis lokal. Det blåste rätt mycket och det var kallt att stå där ute men vi hade det trevligt ändå :)



När maten var klar så gick vi in i lokalen och där fanns det några killar so0m var där utöver oss och min syrras kompisar. De var en som inte var så speciellt nykter men han var rätt rolig. Han försökte kommunicera med min syrras killes syrra som kommer från Spanien så han blandade spanska, engelska och svenska hela tiden. På spanska uppreppade han hela tiden samma ord som han kunde xD



Kommentarer
Postat av: Martina

hahah feting kul! :D

2011-05-04 @ 18:00:46
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Maritza

:D:D:D♥

2011-05-04 @ 22:49:35
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0