Alla Hjärtans Dag = Min födelsedag! :D

Min födelsedag var toppen! Trodde jag skulle bli ensam hemma ett tag men det blev jag inte. Jag och mamma åkte till Jin thai restaurangen och åt thai mat. Mums så gott det var! Det bästa är att det var buffé så att man kunde äta vad man ville. Mamma skulle iväg till jobbet efter men skulle först till ica så hon släppte av mig där så jag gick hem därifrån. <det var skönt med en liten promenad :)

När jag kom hem dröjde det inte länge förrän Maritza kom hem. Blev lite överraskad för hon skulle inte komma hem den tiden men det var bara roligt. Vi spelade lite Wii fit och tog sen en promenad ute. Vi var ute och gick i 1 timme och vi mötte en farbror med sin hund som vi brukade heja på mycket förrut när vi gick till och från skolan. Vi gjorde sällskap med honom och pratade med honom en bit. När vi kom hem var det dags för kvällsmat när Martina hade kommit hem från friskis. Sen blev det att fika lite senare och jag fick några presenter :)
Blev firad i lördags så jag har fått flera fina presenter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0