Hem till familjen <3

Yeey!! Idag åker jag hem till failjen. Har packat och det var inte så lätt att få plats med allt i min lilla resväska men det gick iaf!! ^^.  Blir bort i en vecka så det blir att bara njuta av att vara med familjen och min födelsedag är det snart också! Tänk att jag ska bli 22 år. Tiden bara flyger iväg. Känns inte som att jag är så gammal, hahah.  Ska väl ta och packa ner det sista småsakerna som jag ska ha med mig och göra mig i ordningen. Snart kommer jag till mina nära och kära som kan behövas nu. Är lite trist att bara vara hemma ensam. 



LOVE U <3  

Kommentarer
Postat av: Josefine

And I love you! :D ♥

Haha, vad äcklig min arm ser ut på bilden! Har inte tänkt på det förut x)

2012-02-12 @ 17:23:13
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0