Leksand!

Fick i present av mina systrar och Josse att gå på melodifestivalsgenrepet i lördags. När vi väl hade sett klart på genrepet fick jag en till överraskning. En biljett till livesändningen också! Blev väldigt glad så det slutade med en heldag i Leksand. Ingen mindre än Mattias var ju där och skulle uppträda och jag fick se honom 2 ggr! Puss på den <3 Efter live sändningen hann vi prata lite med Mattias också som var lite besviken att Björn Ranelid gick vidare till final och det kan jag hålla med om! Det skulle ju vara Matte som skulle vidare och inte honom! Blev iaf en bra och rolig dag förutom resultatet dåra men Matte är stolt över sitt framträdande och det är ju det som räknas. Jag är ju också jättestolt över honom och hans prestation!! <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0