Jobb+ Gym

Hela veckan har bestått av jobb på förskolan och gymmet. Känner mig rätt trött i armar och ben efter att ha gymmat 3 dagar på raken så nu idag är det en vilodag från gymmet. Jobbet på förskolan har varit roligt, var på en och samma förskola nu i veckan mån-tors. Vissa dagar är lite mer kaotiska än andra dagar då barnen har sina egna starka viljor men till slut blir det alltid bra. I onsdags fick jag ett litet pappershjärta från en utav förskolebarnen som befann sig på andra avdelningen när jag kom till förskolan. Så gulligt och omtänksamt av henne. Det gjorde min morgon och glad blev man! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

så sött! :)

Svar: mmm :)
ooellaoo.blogg.se

2013-01-26 @ 23:58:34
URL: http://aanitram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0